Kodėl verslui nereikia Facebook puslapio?

Straipsnio autorius: Danielius Goriunovas / Debesyla

Danielius Goriunovas / Debesyla

Dalinuosi ką patyręs, nes kažkas paprašė.

Kategorija: Straipsniai

Kodėl tavo verslui nereikia Facebook puslapio? Jei nuoširdžiai – aš nežinau.

Feisbukas yra be galo naudingas įrankis! Visgi – ne esmė pats verslo puslapis (jame gali būti ir vos viena nuoroda į jūsų parduotuvę), esmė – galimybė išpirkti reklamas su ultra-tiksliu nutaikymu. Reklamas, kurios tavo klientą persekios feisbuke, instagrame, po naujienų portalų straipsniais, jei šie naudoja FB Instant articles (kaip „lrytas.lt“)…

Bet. Kai kuriems verslams feisbuko išvis niekad ir nereikėjo: dirbantiems verslas-verslui sektoriuje (pvz. logistikos, verslo patalpų valymo, biurų nuomos…), visai smulkiems butikams, laimingai gyvenantiems kokioje Urmo bazėje, laidojimo įmonėms bei…

Verslai gyvena ir be facebook. Ir sėkmingai.

Ar galėtų tavo? Šiandien man įdomi tavo nuomonė.

Štai, kas veikia kitiems verslams:

Google Ads.

Daryk ką nori, bet Google vis dar gyvuoja. Ir nesiruošia dingti. O kiekvieno Google rezultato pradžioje – reklama. Manai ji ten veltui? Taip pat – dažnam ir portale esanti reklama priklauso Google. Koks „Delfi“ net nežino kokios būtent reklamos kartais rodomos pas juos, nes jos atkeliauja per Google Ads! Ir, taip, jie irgi gali būti itin taiklūs.

Manai „Senukai“ šias reklamas naudoja nes neturi ką veikti?

Tradiciniai kanalai.

Nors, iš esmės, Facebook jau galime vadinti tradiciniu kanalu – nėra jis ir naujas, ir didžioji dalis visuomenės jame, ir… Na, bet aš čia apie teliką, radiją, lauko stendus, laikraščius bei žurnalus. Neseniai Lietuvoje prazvimbė dar vieni rinkimai. Už ką balsavai? Jei esi feisbuko žmogus – turbūt galvojai, kad visi balsuos už Šimonytę. Juk logiška. Bet… Oi… Ne Facebook reklamos suveikė, ne jos.

Manai Nausėda „tradicinius“ kanalus naudojo netyčia?

Influenceriai.

Žmonės seka žmones. Ir kai kurie žmonės turi daugiau sėkėjų nei net didžiausi verslai. Kaip manai, kas sulaukia 20-50 kartų (taip, tai tikri skaičiai) daugiau dėmesio: „Viči“ puslapis feisbuke ar toks bičiukas iš instagramo slapyvardžiu @naglimantas? Influencerių agentūros kaip Unboxed irgi ne veltui klesti – šis reklamos būdas veikia, o kiti verslai už šias reklamas laimingai moka. Nes atsiperka.

Manai „Nike“ ir „Audimas“ per influencerius reklamuojasi, nes tai tiesiog madinga?

SEO.

Taip, antrąjį kartą miniu Google, bet tai – jau ne mokamos reklamos. Tai yra… NEMOKAMOS reklamos! Užklupus klausimui kaip suremontuoti kriauklės sifoną – einame į Google. Ieškodami naujo kompiuterio ieškome „galingas kompiuteris pigiai“ (ar kad ir ko norime). Išalkę vidur nakties – „maistas į namus“, o nusivylę gyvenimu – „kaip būti laimingu“. Visą tai rasi tik per Google (nes kas naudojasi Bing arba Yandex?). O geriausias būdas gauti nemokamą reklamą Google rezultatuose – kurti skaitytojų vertinamą turinį. Rašyti tinklaraštį arba samdyti agentūrą, kuri rašytų už tavo įmonę. Ir rašytų daug.

Jei klausei savęs ar dar kas skaito tinklaraščius (blogus), tai – opa, opa – tu esi viename jų! Tai turbūt, kad kažkas skaito ir mėgaujasi 🙂 Ir tai matosi Google.

Aišku, būdų reklamuotis yra ir daugiau. Bet šią akimirką matau šiuos keturis pagrindinius. Ar turi ką pridėti?

Ir dar svarbiau… Tai kaip manai – ar verslui būtina turėti Facebook puslapį?

Prisijunk prie e-mokymų „Tinklaraštis, kuris parduoda“, kuriuose išmoksi ne tik kurti tinklaraštį verslui – išmoksi ir kurti turinį socialiniems tinkams. Galbūt mesti Facebook nėra būtina, taigi gali išmokti juo naudotis dar geriau. Išmok kurti turinį, kuris parduoda. Spausk šią didelę nuorodą ir iškart sužinok daugiau. Vietų skaičius ribotas.

Na, ko lauki?

Tavo kolega,
Debesyla

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *