Kai 2012 metais Instagram buvo nupirktas Facebook už milijardą, neliko abejonių – Instagram, kaip turinio dalijimosi platforma, įsitvirtino ilgam. Dabar Instagram yra Nr.1, pranokusi net Facebook, mobilioji aplikacija socialiniuose tinkluose. Kaip ir Facebook, ji jungia milijardus vartotojų visame pasaulyje, todėl itin svarbu gebėti tuo naudotis.

Registracija Instagram

Instagram naujam vartotojui suteikia dvi galimybes: prisijungti su jau turima Facebook paskyra arba užpildyti įprasta registracijos formą, naudojantis telefono nr. arba el.paštu.

Kadangi šis gidas orientuotas į verslo, o ne į asmenines Instagram anketos sukūrimą ir valdymą, rekomenduotina naudotis turimo verslo elektroniniu paštu, su juo užsiregistruot. Šitai ypač svarbu, jei ateityje norėsite anketos administravimą pavesti kitam žmogui. Instagram kol kas neturi galimybės prijungti komandos narius, kaip Facebook – administratorius, tad Instagram naudojami vieni bendri prisijungimo prie anketos duomenys. Suprantama, kad tai nepatogu. Verslo anketos Instagram yra dar naujas dalykas, turi praeiti daugiau laiko, pritaikant šią socialinę platformą verslui, tad ateityje tai turėtų pasikeisti.

Užsiregistravus turime visiškai tuščią anketą. Pradedame pildyti: profilio nuotrauka, pavadinimas, naudotojo vardas, tinklalapis/Facebook puslapio, į kurį norime nukreipti, nuoroda, labai trumpas aprašymas (Bio) ir kita informacija, kuria matys jūsų anketos lankytojai. Labai svarbu, kad aprašymas/prisistatymas būtų itin konkretus, nes ženklų skaičius yra ribotas – 150 ženklų.

Instagram verslo anketa

Toliau dėl aiškumo analizuosiu konkrečios anketos pavyzdį.

Prieš 2 su puse mėnesio sumaniau dalintis perskaitytų knygų apžvalgomis Instagram platformoje. Nors jau 3 metus turiu asmeninę IG anketą, naują sukūriau turėdama konkretų tikslą ir įsivaizdavimą, kokiu turiniu dalinsiuosi, kas bus mano auditorija, koks bus anketos stilius. Tai apmąstyti yra svarbu prieš pradedant kelti turinį, norint turėti stilistiškai vientisą anketą, kurią įsimins lankytojai.

Šiuo metu mano anketa atrodo taip:

Neseniai šią savo anketą iš privačios pakeičiau į verslo Business account. Tai galima padaryti ir neturint įmonės, firmos ar pan., užtenka turėti atskirą jūsų veiklai sukurtą Facebook puslapį. Kadangi pradėjau nuo atskiro el.pašto sukūrimo ir užsiregistravimo Instagram bei IG anketos pildymo, FB puslapį sukūriau, norėdama pakeisti asmeninę Instagram anketą Personal account į verslo Business account anketą turėjau ją susieti su FB puslapiu.

Mano FB puslapis šiuo metu yra tuščias, bet jūs galimai jau turite FB puslapį, tad jį tereiks susieti su naujai sukurta Instagram anketa. Tai padaryti yra labai paprasta:

1) Spaudžiame trijų taškų simbolį viršutiniame dešiniajame kampe ir atidarome parametrus (Settings). Truputi pasilinkę žemyn randame Switch to Business Account  ir paspaudžame ant jo.

2) Pasveikina ir pristato verslo anketos privalumus Business Tools (apie juos toliau straipsnyje)

3) Tuomet prašo prisijungti prie Facebook ir leidimo. Tada surandame savo veiklos puslapį

4) Patvirtiname kontaktinius duomenys, taip lankytojai galės su jumis susiekti el.paštu arba kitu jūsų nurodytu būdu. Patvirtiname. Vėl rodo pasveikinimą ir patvirtinimą, jog anketa buvo susieta su FB puslapiu.

5) Verslo anketą nuo privačios skiria šie požymiai:

Verslo anketos ypatybės – Business tools

 

Jau užsiregistravote Instagram, anketą sujungėte su savo veiklos FB puslapiu ir dabar galite naudotis verslo anketos teikiamais privalumais. Visgi šiame straipsnyje kaip įvade – paliesti tik minimalus supažindinimas, nesigilinant į tokius dalykus kaip turinio kūrimas, sekėjų rinkimas, auditorijos formavimas, reklamos pirkimas ir t.t. Apie Instagram – šiuo metu lyderiaujančią socialinę dalijimosi platforma, galima dar labai daug parašyti. Būsimose straipsniuose nersime giliau į Instagram ir kaip būti jame pastebėtam.