Praėjusią savaitę jau dalinausi mintimis apie tai, kuo skiriasi Facebook nuo Linkedin. Kas nematė ar pamiršo – štai pakartojimas

Linkedin vs. Facebook

👉Facebook – asmeninis ryšys su savo auditorija.
👉Linkedin – profesionalus bendravimas su savo kolegomis, verslo klientais, remėjais.

Abi šios platformos skirtos verslo įvaizdžiui formuoti, tačiau iš skirtingų pusių.
Kaip žinia, neseniai pradėjau dirbti su Nėštumo kalendorius ir vienas NK plėtros žingsių – profilio sukūrimas Linkedin paskyroje. Šiandien kaip tik su NK įkūrėja Nida Vildžiūnaite kalbėjomės apie tai, kuo skiriasi FB nuo IN paskyros ir štai kelios mintys, kurias galbūt pritaikysi savo verslo plėtojimui.

🍓Facebook auditorija – tai esamos bei būsimos mamos, moterys ir vyrai norintys daugiau sužinoti apie nėštumą bei motinystę / tėvystę.
🤓 Linkedin auditorija – partneriai, rėmėjai, organizacijos ir visi kiti, kuriems aktualu verslo augimo pusė, plėtra ir nauji projekai.

Taigi, natūralu, kad Facebooke (beje, tas pats galioja ir Intagram) dėmesys bus skiriamas motyvaciniam ir informaciniam turiniui. Tai tinkama vieta diskusijoms apie žindymą viešoje erdvėje ar kaip pasiruošti gimdymui.

Tuo tarpu Linkedin reikėtų nepamiršti pasidalinti įspūdžiais iš knygų mugės, kur Nida dalyvavo diskusijoje apie moteriškumą, nuorodomis į straipsnius, kur minima NK veikla, pasakoti apie tai, su kokiomis įmonėmis sieja parnerystės ryšiai bei dalintis įmonės augimo procesu.

O kas lieka Instagram? 

Instagram, visų pirma, yra nuotraukos ir emocijos. Tai kanalas, kuriame vieta džiaugtis ir liūdėti, švęsti ir dalintis kasdienybės akimirkomis. Jeigu FB per daug turinio gali atgrasinti vartotojus, pradėti atrodyti kaip spamas ir tiesiog labai greitai nusibosti, IG galima dalintis kiekviena kasdienybės akimirka. 

Apibendrintai – Facebook apgalvotas, kruopščiai surašytas ir aiškią žinutę turintis turinys. Instagram – gryna emocija, kuria galima dalintis ir keletą kartų per dieną ne tik istorijose, bet ir pačiuose postuose. 

Kaip tai atrodo realybėje 

Šiandien aš parašiau tris žinutes apie tą patį įvykį – filmavimą naujam Yutube kanalui. Pirma žinutė pasirodė NK Linkedin paskyroje, antra – Pelėdų FB ir galiausiai trečia – Instagram. Štai kaip jos visos atrodo. 

Facebook įrašas: 

Šiandien filmavimo diena.

Kartu su Nėštumo kalendorius filmavime pirmuosius video naujai kuriamam Youtube kanalui. 🎬 Ir štai keli pastebėjimai, kurie galbūt pravers ir kitiem, dar tik besvarstantiems apie šį žingsnį:

📽 Turėti planą ir iš anksto žinoti, ką filmuosi yra labai svarbu. Plačiau apie tai – naujausiame įraše bloge.

📽 Nesistenk tiksliai susirašyti ir mintinai išmokti sakomo turinio – taip gimsta žvilgsniai į lubas vietoje akių kontakto bei užsikirtimai viduryje sakinio.

📽 Reikia nufilmuoti pora 10 minučių video? Samdyk operatorių bent valandai. Užtrunka tiek geriausio apšvietimo paieška, tiek visų nusijuokimų, užsikirtimų ir sumikčiojimų perfilmavimas. O jei dar spontaniškai kyla mintis papildomam video! 🤯

O kokia tavo patirtis su video turiniu ir ką dar norėtum sužinoti? Pasidalink! 👇

Linkedin įrašas:

Filmavimo diena! 🤯

Šiandien kartu su Nida Vildžiūnaitė , Jurgita Raudonytė bei akušere Dovile kalbėjomės apie tai, kas yra nėščiosios kortelė, kuo skiriasi natūralus gimdymas nuo Cezario pjūvio bei su tuo susijusias baimes ir kas tai yra bei kuo svarbus pats NK projektas.

Dalinamės keliomis akimirkomis iš filmavimo, dėkojame savo ilgamečiams draugams Weleda už paramą, o patys video – jau netrukus naujame Youtube kanale! ❤

Ir galiausiai – Instagram žinutė:

Šiandien buvo filmavimo diena! Labai džiaugiuosi tuo, kaip ji praėjo ir labai džiaugiuosi galimybe dirbti kartu su @nestumokalendorius – tai ne tik prasminga bei reikalinga iniciatyva, bet ir visiška laisvė man išbandyti naujus dalykus, naujus marketingo kanalus bei augti ir tobulėti kaip savo srities specialistui. Ačiū @nidavil už pasitikėjimą!