Visi žino, kad žmonės dabar sėdi socialiniuose tinkluose, bet ne Facebook, nes jis miręs, o Instagrame, nes tas gyvas, bet tuoj Facebook nužudys Instagram su savo dalbajobiškais pakeitimais ir tada visiems reikės kažkur kitur migruoti… Dar visi žino, kad blogų niekas neskaito, tik Youtube žiūri. Ir išvis visi žino, kad žmonės nieko nebeskaito, o turinį vartoja tik per paveikslėlius!
Bet dabar tą žinojimą truputį padėkime į šoną ir pabandykite atsakyti į klausimą: ar atėjusiais 2019 metais tinklaraščiai – vis dar aktuali bendravimo su auditorija forma verslui?

Tinklaraščio trūkumai

  • Norint pradėti rašyti tinklaraštį, visų pirma reikia pritaikyti svetainę. Kai kuriais atvejais tai galima padaryti gana lengvai, kitais – gali tekti ir galvą pasukti, ypač, jeigu svetainė yra dabar tokio populiaraus landing page (vieno puslapio) formato. Tai reikalauja tiek laiko, tiek finansinės investicijos.
  • Reikia įdėti truputį laiko ir pastangų (ne itin daug, bet reikia) norint susidraugauti su WordPress sistema.
  • Konkurencija su kitais sklaidos kanalais – ypač Youtube – išties didelė. Esant dideliems informacijos srautams, žmonės vis išrankesni tam, ką ir kada rinktis. Natūralu, kad esant tokiai aplinkai, reikia įdėti vis daugiau pastangų, kad pastebėtas būtų būtent tavo kuriamas turinys.

Tinklaraščio privalumai

  • Tinklaraščio įrašai puikiai papildo kitus pasirinktus informacijos sklaidos kanalus. Tinklaraštyje esantis turinys gali praplėsti bei išsamiau paaiškinti idėjas, kuriomis dalinatės socialiniuose tinkluose, o įrašais yra lengva dalintis.
  • Kurdami profesionalų bei aktualų turinį keliate klientų pasitikėjimą jūsų siūlomais produktais.
  • Aiškindami apie savo verslo specifiką, kuriate klientų susidomėjimą savo produktais bei keliate jų vertę pirkėjų akyse.
  • Pateikdami išsamius atsakymus į dažniausiai kylančius klausimus straipsnių pavidalu palengvinsite komunikaciją su klientais.
  • SEO nauda jūsų tinklapiui (Google geriau indeksuoja puslapius, kuriuose yra pastoviai atnaujinama sena ir pridedama naujos informacijos).
  • Lengva turinį tvarkyti, kategorizuoti, prižiūrėti bei sekti lankytojų srautus, taip įvertinant, kurios temos jiems aktualios, o kurios – ne.

Tinklaraštis Vs. Facebook

  • Facebook algoritmai vis labiau mažina organinį verslo paskyrų pasiekiamumą, nes yra teikiamas prioritetas draugų ir artimųjų naujienoms. Atitinkamai per pora pastarųjų metų pabrango ir Facebook reklama.
  • Facebook puikiai tinka norint pasidalinti greitomis įžvalgomis, dienos nuotaika ir darbais, spontaniškai kilusiomis idėjomis. Visgi, išsamūs veiklos subtilybių aprašymai pasieks tik nedidelę dalį auditorijos ir labai greitai pasimes naujienų sraute, tad išsamesniam ir ilgesniam turiniui tinkamiausia vieta – tinklaraštis.
  • Turint abu – ir tinklaraštį, ir verslo Facebook – galima pasiekti geriausių rezultatų, nes šie du turinio sklaidos ne konkuruoja tarpusavyje, bet puikiai vienas kitą papildo.

Tad nesijaudink, jeigu nežinai, ką rašyti savo tinklaraštyje. Tereikia pradėti ir garantuoju – temos pačios tave susiras.

O jeigu nežinai, kaip pradėti – šiuo metu vyksta štai tokie puikūs mokymai, kurių metu viską sužinosi. Beje, gali netgi įkišti nosį ir pasidairyti mokymų aplinkoje bei pažiūrėti, kokios temos jau sukeltos!